п/п

Повна назва послуги

V

Комерц

група

Домаш. група

1

Декальцінація

 

132

169

2

Демонтаж та монтаж бойлера

 

31

39

3

Демонтаж та монтаж кавомолки

 

57

71

4

Демонтаж та монтаж  плати

 

31

39

5

Діагностика апарату + розбирання + збирання

 

119

151

6

Діагностика плати

 

55

72

7

Заміна крану води

 

49

61

8

Заміна мікрика

 

52

65

9

Заміна мікриків шестерні редуктора

 

75

96

10

Заміна мотора редуктора

 

68

96

11

Заміна помпи

 

52

65

12

Заміна прокладок кавового клапана

 

44

54

13

Заміна розхідників брівера

 

59

75

14

Заміна шестерні редуктора

 

75

96

15

Зривання і висверлення 1-го болта на бойлер

 

69

88

16

Мийка

 

66

88

17

Налаштування помолу (за наявності кави клієнта у обсязі – 200 гр)

 

69

88

18

Перевірка та чистка дозатора

 

36

45

19

Перепакування та чистка латунного клапана

 

37

47

20

Повна декальцинація вручну

 

257

332

21

Повне ТО апарату

 

439

569

22

Реставрація зворотного клапану

 

57

73

23

Реставрація крану води

 

36

45

24

Реставрація проводки

 

від  50

від  50

25

Реставрація трубки високого тиску, чистка або заміна трубки високого тиску

 

66

73

26

Розбирання та збирання бойлера, чистка + заміна резинок бойлера

 

96

122

27

Чистка апарату від комах

 

1000

500

28

Чистка брівера

 

59

75

29

Чистка датчика води + силіконових трубок

 

44

55

30

Чистка кавомолки

 

59

75

31

Чистка кавомолки повністю з розбиранням і змащенням редуктора

 

100

129

32

Чистка дренажа

 

33

36

33

Чистка діспенсера

 

33

36

34

Чистка плати      

 

110

115

35

Ремонт плати    1кат.   2 кат.   3 кат.  4кат.         

 

Від 165

 

 

       

Сервісний лист

УМОВИ ГАРАНТІЇ І БЕЗКОШТОВНОГО СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 

Гарантійне обслуговування без стягнення плати із споживача відбувається тільки на проведені роботи та на замінені запчастини протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні на товар (за винятком реставрації пошкодженої запчастини).

Brayval-service не несе гарантійні зобов'язання і не виконує безкоштовне сервісне обслуговування виробу в наступних випадках:

- наявність видимих ​​механічних, електричних і теплових пошкоджень, що виникли в результаті порушення правил зберігання, експлуатації або транспортування виробів, якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;

- якщо дефект викликаний нещасним випадком, навмисними або необережними діями споживача, попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;

- порушення гарантійної пломби, маркування або неможливість зчитування внутрішнього номера з вироби.

Комерц. група 1 міс. Дом. група 2 міс.