Умови гарантії на кавоварки і кавомашини

Кавоварка - це досить складна техніка, для якої існує свій термін експлуатації і гарантійного обслуговування. У компанії Brayval Coffee гарантія на кавомашини ділиться по групах призначення і використання кавоварок.Так як гарантійний ремонт визначається не клієнтом, а ТІЛЬКИ Нашим фахівцем після діагностики обладнання! Наша компанія надає гарантію ВИКЛЮЧНО в межа майстерні за адресою Васильківська 15/14.

Групи призначення і використання кавоварок:

  • Кавові машини для Бізнесу. Поширюється гарантія від 12 до 24 місяців на нові та 1-2 місяць на БУ з моменту покупки.
  • Кавоварки для Дому. Поширюється гарантія від 12 до 24 місяців на нові та 1-3 місяці на БУ з моменту покупки.
  • Професійне кавове обладнення. Гарантія 1-6 місяців на БУ кавоварки з моменту покупки. Наша компанія надає гарантію ВИКЛЮЧНО в майстерні за адресою Васильківська 15/14
     

Порядок надання гарантії:

При гарантійному випадку, клієнт зобов'язаний звернутися в нашу компанію зателефонувавши за номером телефону 093-022-49-22, або за номерами вказаними на сайті компанії Brayval Coffee.

Гарантійне обслуговування без стягнення плати із споживача проводиться тільки на проведені роботи та на замінені запчастини протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні на товар (за винятком реставрації пошкодженої запчастини).

Brayval-service не несе гарантійні зобов'язання і не здійснює безкоштовне сервісне обслуговування виробу в наступних випадках:

  • наявність видимих механічних, електричних і теплових пошкоджень, що виникли в результаті порушення правил зберігання, експлуатації або транспортування виробу, якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
  • якщо дефект викликаний нещасним випадком, навмисними або необережними діями споживача, попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • порушення гарантійної пломби, маркування або неможливість зчитування внутрішнього номера з виробу.

Звернути увагу

Наша компанія не несе відповідальності за упущені вигоди клієнта в момент несправності кавового обладнання, або простою обладнання на торговій точці, простою в момент гарантійного ремонту. (Б.У. обладнання передбачає можливі такі варіанти).