Kyivstar  (067) 1804964

Дуже часто наші клієнти звертаються з питанням "А скільки буде коштувати ремонт моєї поламки, ну хоч приблизно? 😀". Ми на такі випадки стараємось орієнтовно сказати ціну, щоб людина могла на щось розраховувати. Але Ви маєте розуміти, що діагностика виявляє всі недоліки котрі потрібно зробити, щоб кавомашина була в "ідеалі", тому наші майстри проводять регламентні роботи по перевірці всі внутрішніх вузлів кавоварки і тільки після цього роблять діагностичний висновок. В нашому сервісі Ви можете вибрати самостійно, що необхідно робити ! 

При виникненні несправностей кавоварки, користувачі часто мають кілька запитань, пов'язаних з усуненням проблеми та відновленням працездатності пристрою. Ось деякі часто задавані питання та рекомендації від сервісного центру Brayval-Coffee по ремонту кавових машин:

  1. ⚡ Не вмикається кавомолкавід 500 - 1500грн При натисканні на кнопку кавомашина повинна запустити кавомолку для подрібнення зерна. Але якщо цього не відбувається тоді Вам необхідно:

    • Перевірте, чи правильно встановлено резервуар для кави та зерен.
    • На екрані кавомашини не має бути жодних поміток про помилку, в деяких кавоварках замість екрану діодна панель з помилками.
    • Вийміть всю каву з бункеру і переконайтесь в тому, що їй нічого не заважає.
  2.  ⚡ Не замелює кавувід 300-600грн

    • Переконайтеся, що в кавомолці немає жодних речей окрім кави.
    • спробуйте збільшити помол на 1-3 ділення (поступово).
    • переконайтесь, в тому що в неї не потрапила вода. (в випадку потрапляння води потрібно терміново звернутись в сервісний центр по ремонту кавомашин).
  3. ⚡ Не тече кава. Ви натиснули на приготування напою, кавомолка намолола --> спрацював дозатор --> робочий блок піднявся у своє робоче положення --> Кавомашина або гучно працює, або чeтно тихі спроби роботи помпи, відчуття затухання по звуку: від 300-500грн

    • дочекайтесь поки зявиться помилка на екрані, або діодна підсвітка покаже помилку. Перезавантажте кавомашину кнопкою увімкнення.
    • дістаньте блок заварювання кави і промийте його під проточною водою
    • опустіть диспенсер подачі кави донизу
  4. ⚡ Немає подачі води через трубку водивід 300-500грн

    • перезапустіть кавомашину
    • витягніть бункер води і долийте води до половини, після спробуйте ще раз налити воду для чаю з трубки подачі води.
  5. ⚡ Прозора вода під кавомашиноювід 300-600грн Прозора вода це показник протікання кавомашини, система не герметична. Якщо вода тепла це означає, що кавомашина має протікання в середині і терміново потрібно звернутись в сервіс. Якщо вода холодна тоді причиною може бути ущільнювач бункера води, або протікання може бути не кретичне але із середини кавомашини:

    • Перевірте, чи не протікає резервуар для води або його прокладки. Дістаньте його і вставте щільно.
    • Витріть воду і зробіть аналіз з якою інтенсивністю це відбувається. Ця інформація буде корисною для Вас, якщо це випадкове протікання, або Ви зможете передати цю інформацію коли звернетесь за допогомою к спеціалістам.
  6. ⚡ Вода під машинкою з кавовим відтінком:  від 300-600грн

    • Переконайтеся, що не витікає вода під час приготування кави через диспенсер або піддон для води. Можливо щось не щільно встановлено.
    • огляньте каплесбірник на наявність тріщин.
  7. ⚡ Пішов дим при вмиканні, вибило пробки або при роботі кавомолкивід 100 - 1500грн

    • Припиніть використання кавомашини та негайно відключіть її від джерела живлення.
    • Зверніться до авторизованого сервісного центру для перевірки та ремонту.
  8. ⚡ Запах гару, але диму немає і все працюєвід 700грн

    • Перевірте, чи немає спалених кавових залишків на нагрівальних елементах.
    • Зверніться до сервісного центру для детальнішої перевірки.
  9. ⚡ Перезавантаження кавомашини при натисканні на кнопку приготування кави: від 700грн

    • Перевірте стан електричної мережі та джерела живлення. В розетці має бути стабільні +- 10% (220В)
    • Переконайтеся, що кавомашина підключена до стабільного джерела живлення без використання подовжувачів або розеток з багатозначними підключеннями.
    • Змініть розетку. Краще в іншій кімнаті, щоб була інша лінія напруги.
  10. ⚡ Потух екран або блимає екранвід 1000грн с учетом запчастей

    • Перевірте підключення кабелю живлення та перевірте роботу розетки.
    • Зверніться до сервісного центру для діагностики проблеми.
  11. ⚡ Холодна кававід 300 - 800грн

    • Перевірте налаштування температури кавомашини та переконайтеся, що вона належним чином підігрівається.
    • вимкніть і увімкніть кавомашину.
  12. ⚡ Кава не навариста і без пінкивід 97 грн - 900 (настройка помола, профілактика с заменой уплотнителей на блоке)

    • Збільшіть закладку кави.
    • Використовуйте свіжообсмажену каву та перевірте налаштування помолу.
  13. ⚡ Хруст при заварюванні кави в середині кавомашинивід 300 - 800грн

    • Переконайтеся, що немає застряглих речей у кавомолці. Дістаньте все з кавомолки. Бажано використати пилосос.
  14. ⚡ Є підозра, що потрапила вода в кавомолкувід 300 - 450грн

    • продивіться детально бункер кавових зерен і протріть його від крапель вологи.
    • спробуйте приготувати 1- 2 кави.
  15. ⚡ Налили воду на кавомашину: 450грн

    • Вимкніть кавомашину та відключіть її від джерела живлення.
    • Зверніться до сервісного центру для перевірки та випаровування вологи з внутрішніх компонентів.
  16. ⚡ Профілактика - як часто потрібнапрофилактика кофемашины 950грн (с учетом уплотнителей и смазки, декальцинация, чистка от кофейных масел)

    • Рекомендується проводити профілактику та очищення кавомашини щонайменше раз на місяць або згідно інструкції виробника.
    • Дотримуйтеся вказівок щодо очищення та дезінфекції для збереження якості та тривалості роботи кавомашини.
  17. ⚡ Гірка кава, як перепалена: від 97 - 500грн

    • Переконайтеся, що кава не перебуває у контейнері або в мелений стан занадто тривалий час.
    • Спробуйте використати свіжообсмажену каву найвищої якості та перегляньте налаштування кавомашини.
    • збільшіть помол на 1 - 3 помітки.
    • зменшіть закладку кави.
  18. Водяниста кава: від 97гр - 600грн

    • Перевірте, фракцію помеленої кави, вона має бути на вигляд як "річний пісок".
    • збільшіть на максимум міцність кави і спробуйте приготувати напій.
    • промийте кавовий блок і перевірте ущільнювачі на пошкодження і еластичність.
  19. ⚡ Не запускається помпа: від 800 - 1500грн

    • Переконайтеся, що кавовий резервуар наповнений водою та належним чином встановлений.
    • на екрані не має бути жодних помилок.
    • перезавантажте кавомашину.
    • дістаньте всі елементи і вставте назад.
  20. Не приємний звук при роботі кавомолки: від 450 - 1500грн

    • Перевірте, чи немає застряглих предметів або зерен у вигляді камінців.
    • можливо задрібний помол і потрібно збільшити його.
  21.  ⚡ Не можу достати робочий блок: від 300грн

    • потрібно оглянути, щоб не було перекосу блоку, спробувати його щільно довставити до "щелчку" і перезапустити кавомашину.
    • якщо є перекос верніться до сервісного центру або виробника для отримання додаткової інформації та допомоги.
  22. ⚡ Закипає кава при приготуванні, бризкає і шипить: від 300 - 900грн

    • Зменшіть температуру кави. Якщо зміни не відбулись, потрібно звертатись в сервіс. Скоріше за все, це плата або терморегулятор.
  23. ⚡ Як взбивати молоко на панарелло:

    • Погрузіть панарелло в холодне молоко, занурюючи його до половини.
    • Увімкніть пару та піднесіть чашку з молоком під панарелло на відстань 1-2 см.
    • Рухайте панарелло вгору та вниз, створюючи вихор у молоці, до досягнення бажаної піни.
  24. ⚡ Кава зі смаком плісняви:

    • Переконайтеся, що кавові зерна свіжі та зберігаються у герметичному контейнері.
    • Очистіть та дезінфікуйте кавомашину згідно з інструкцією.
    • Промийте блок заварювання під проточною водою
    • Зробіть цикл очищення від кавових масел.
  25. ⚡ Як залишати кавомашину під час відпустки:

    • Виконайте очищення та дезінфекцію кавомашини перед від'їздом.
    • Вимкніть кавомашину та від'єднайте її від джерела живлення.
    • Залиште резервуари порожніми та замкніть кавомолку.
  26. ⚡ Як залишати кавомашину під час роботи:

    • Залиште кавомашину підключеною до стабільного джерела живлення.
    • Регулярно очищуйте та доглядайте за нею згідно з інструкцією.

Якщо ви не можете самостійно вирішити проблему або у вас є додаткові запитання, рекомендується звернутися до посібника користувача або авторизованого сервісного центру для діагностики та ремонту кавоварки.