Дуже часто наші клієнти звертаються з питанням "А скільки буде коштувати ремонт моєї поламки, ну хоч приблизно? 😀". Ми на такі випадки стараємось орієнтовно сказати ціну, щоб людина могла на щось розраховувати. Але Ви маєте розуміти, що діагностика виявляє всі недоліки котрі потрібно зробити, щоб кавомашина була в "ідеалі", тому наші майстри проводять регламентні роботи по перевірці всі внутрішніх вузлів кавоварки і тільки після цього роблять діагностичний висновок. В нашому сервісі Ви можете вибрати самостійно, що необхідно робити !
При виникненні несправностей кавоварки, користувачі часто мають кілька запитань, пов'язаних з усуненням проблеми та відновленням працездатності пристрою. Ось деякі часто задавані питання та рекомендації від сервісного центру Brayval-Coffee по ремонту кавових машин:
-
⚡ Не вмикається кавомолка. від 500 - 1500грн При натисканні на кнопку кавомашина повинна запустити кавомолку для подрібнення зерна. Але якщо цього не відбувається тоді Вам необхідно:
- Перевірте, чи правильно встановлено резервуар для кави та зерен.
- На екрані кавомашини не має бути жодних поміток про помилку, в деяких кавоварках замість екрану діодна панель з помилками.
- Вийміть всю каву з бункеру і переконайтесь в тому, що їй нічого не заважає.
-
⚡ Не замелює каву: від 300-600грн
- Переконайтеся, що в кавомолці немає жодних речей окрім кави.
- спробуйте збільшити помол на 1-3 ділення (поступово).
- переконайтесь, в тому що в неї не потрапила вода. (в випадку потрапляння води потрібно терміново звернутись в сервісний центр по ремонту кавомашин).
-
⚡ Не тече кава. Ви натиснули на приготування напою, кавомолка намолола --> спрацював дозатор --> робочий блок піднявся у своє робоче положення --> Кавомашина або гучно працює, або чeтно тихі спроби роботи помпи, відчуття затухання по звуку: від 300-500грн
- дочекайтесь поки зявиться помилка на екрані, або діодна підсвітка покаже помилку. Перезавантажте кавомашину кнопкою увімкнення.
- дістаньте блок заварювання кави і промийте його під проточною водою
- опустіть диспенсер подачі кави донизу
-
⚡ Немає подачі води через трубку води: від 300-500грн
- перезапустіть кавомашину
- витягніть бункер води і долийте води до половини, після спробуйте ще раз налити воду для чаю з трубки подачі води.
-
⚡ Прозора вода під кавомашиною. від 300-600грн Прозора вода це показник протікання кавомашини, система не герметична. Якщо вода тепла це означає, що кавомашина має протікання в середині і терміново потрібно звернутись в сервіс. Якщо вода холодна тоді причиною може бути ущільнювач бункера води, або протікання може бути не кретичне але із середини кавомашини:
- Перевірте, чи не протікає резервуар для води або його прокладки. Дістаньте його і вставте щільно.
- Витріть воду і зробіть аналіз з якою інтенсивністю це відбувається. Ця інформація буде корисною для Вас, якщо це випадкове протікання, або Ви зможете передати цю інформацію коли звернетесь за допогомою к спеціалістам.
-
⚡ Вода під машинкою з кавовим відтінком: від 300-600грн
- Переконайтеся, що не витікає вода під час приготування кави через диспенсер або піддон для води. Можливо щось не щільно встановлено.
- огляньте каплесбірник на наявність тріщин.
-
⚡ Пішов дим при вмиканні, вибило пробки або при роботі кавомолки: від 100 - 1500грн
- Припиніть використання кавомашини та негайно відключіть її від джерела живлення.
- Зверніться до авторизованого сервісного центру для перевірки та ремонту.
-
⚡ Запах гару, але диму немає і все працює: від 700грн
- Перевірте, чи немає спалених кавових залишків на нагрівальних елементах.
- Зверніться до сервісного центру для детальнішої перевірки.
-
⚡ Перезавантаження кавомашини при натисканні на кнопку приготування кави: від 700грн
- Перевірте стан електричної мережі та джерела живлення. В розетці має бути стабільні +- 10% (220В)
- Переконайтеся, що кавомашина підключена до стабільного джерела живлення без використання подовжувачів або розеток з багатозначними підключеннями.
- Змініть розетку. Краще в іншій кімнаті, щоб була інша лінія напруги.
-
⚡ Потух екран або блимає екран: від 1000грн с учетом запчастей
- Перевірте підключення кабелю живлення та перевірте роботу розетки.
- Зверніться до сервісного центру для діагностики проблеми.
-
⚡ Холодна кава: від 300 - 800грн
- Перевірте налаштування температури кавомашини та переконайтеся, що вона належним чином підігрівається.
- вимкніть і увімкніть кавомашину.
-
⚡ Кава не навариста і без пінки: від 97 грн - 900 (настройка помола, профілактика с заменой уплотнителей на блоке)
- Збільшіть закладку кави.
- Використовуйте свіжообсмажену каву та перевірте налаштування помолу.
-
⚡ Хруст при заварюванні кави в середині кавомашини: від 300 - 800грн
- Переконайтеся, що немає застряглих речей у кавомолці. Дістаньте все з кавомолки. Бажано використати пилосос.
-
⚡ Є підозра, що потрапила вода в кавомолку: від 300 - 450грн
- продивіться детально бункер кавових зерен і протріть його від крапель вологи.
- спробуйте приготувати 1- 2 кави.
-
⚡ Налили воду на кавомашину: 450грн
- Вимкніть кавомашину та відключіть її від джерела живлення.
- Зверніться до сервісного центру для перевірки та випаровування вологи з внутрішніх компонентів.
-
⚡ Профілактика - як часто потрібна? профилактика кофемашины 950грн (с учетом уплотнителей и смазки, декальцинация, чистка от кофейных масел)
- Рекомендується проводити профілактику та очищення кавомашини щонайменше раз на місяць або згідно інструкції виробника.
- Дотримуйтеся вказівок щодо очищення та дезінфекції для збереження якості та тривалості роботи кавомашини.
-
⚡ Гірка кава, як перепалена: від 97 - 500грн
- Переконайтеся, що кава не перебуває у контейнері або в мелений стан занадто тривалий час.
- Спробуйте використати свіжообсмажену каву найвищої якості та перегляньте налаштування кавомашини.
- збільшіть помол на 1 - 3 помітки.
- зменшіть закладку кави.
-
⚡ Водяниста кава: від 97гр - 600грн
- Перевірте, фракцію помеленої кави, вона має бути на вигляд як "річний пісок".
- збільшіть на максимум міцність кави і спробуйте приготувати напій.
- промийте кавовий блок і перевірте ущільнювачі на пошкодження і еластичність.
-
⚡ Не запускається помпа: від 800 - 1500грн
- Переконайтеся, що кавовий резервуар наповнений водою та належним чином встановлений.
- на екрані не має бути жодних помилок.
- перезавантажте кавомашину.
- дістаньте всі елементи і вставте назад.
-
⚡ Не приємний звук при роботі кавомолки: від 450 - 1500грн
- Перевірте, чи немає застряглих предметів або зерен у вигляді камінців.
- можливо задрібний помол і потрібно збільшити його.
-
⚡ Не можу достати робочий блок: від 300грн
- потрібно оглянути, щоб не було перекосу блоку, спробувати його щільно довставити до "щелчку" і перезапустити кавомашину.
- якщо є перекос верніться до сервісного центру або виробника для отримання додаткової інформації та допомоги.
-
⚡ Закипає кава при приготуванні, бризкає і шипить: від 300 - 900грн
- Зменшіть температуру кави. Якщо зміни не відбулись, потрібно звертатись в сервіс. Скоріше за все, це плата або терморегулятор.
-
⚡ Як взбивати молоко на панарелло:
- Погрузіть панарелло в холодне молоко, занурюючи його до половини.
- Увімкніть пару та піднесіть чашку з молоком під панарелло на відстань 1-2 см.
- Рухайте панарелло вгору та вниз, створюючи вихор у молоці, до досягнення бажаної піни.
-
⚡ Кава зі смаком плісняви:
- Переконайтеся, що кавові зерна свіжі та зберігаються у герметичному контейнері.
- Очистіть та дезінфікуйте кавомашину згідно з інструкцією.
- Промийте блок заварювання під проточною водою
- Зробіть цикл очищення від кавових масел.
-
⚡ Як залишати кавомашину під час відпустки:
- Виконайте очищення та дезінфекцію кавомашини перед від'їздом.
- Вимкніть кавомашину та від'єднайте її від джерела живлення.
- Залиште резервуари порожніми та замкніть кавомолку.
-
⚡ Як залишати кавомашину під час роботи:
- Залиште кавомашину підключеною до стабільного джерела живлення.
- Регулярно очищуйте та доглядайте за нею згідно з інструкцією.
Якщо ви не можете самостійно вирішити проблему або у вас є додаткові запитання, рекомендується звернутися до посібника користувача або авторизованого сервісного центру для діагностики та ремонту кавоварки.